Idalky Paulino es proclama campió de Catalunya sub-18 de decatló
Héctor Hidalgo va fregar el podi en la categoria sub-16

L’Associació Atlètica Figueres (AAF) ha viscut un cap de setmana d’alt nivell als Campionats de Catalunya de categories inferiors. La gran notícia ha estat el títol de campió de Catalunya sub-18 de decatló aconseguit per Idalky Paulino Medrano a Cornellà de Llobregat, després de dues jornades excel·lents de competició.
L’atleta figuerenc va sumar un total de 6.484 punts en les deu proves del decatló, una actuació molt completa que li va permetre pujar al graó més alt del podi. Paulino va demostrar regularitat i solidesa durant tot el cap de setmana, destacant especialment en proves com els 110 metres tanques (14.88), els 400 metres (51.43) i el salt d’alçada (1,87 m).
D’altra banda, també cal destacar la gran actuació d’Héctor Hidalgo al Campionat de Catalunya sub-16, on va aconseguir una meritòria quarta posició en la prova dels 100 metres llisos, establint a més una nova millor marca personal.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari