Comencen les obres d’un nou carril bici a l’Escala
Es tracta d’una zona on ja hi ha un carril compartit amb els vianants que arriba fins al passeig d’Empúries

Ja estan en marxa a l’Escala els treballs d’un nou carril bici que anirà del carrer Emili Gandia fins al cementiri de Sant Martí d’Empúries. Es tracta d’una zona on ja hi ha un carril compartit amb els vianants que arriba fins al passeig d’Empúries.
El regidor de Medi Ambient, Transició Energètica i Sostenibilitat, Rafel López, destaca que l’actuació «permetrà tenir una alternativa, que no sigui la del passeig d’Empúries, de connexió en bicicleta entre el nucli de l’Escala i el de Sant Martí d’Empúries; es podrà optar per una via menys congestionada».
En total es preveu una inversió d’uns 136.000 euros en aquesta actuació amb finançament dels fons europeus Next Generation.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari