L’Hotel Terraza de Roses celebra 90 anys d’història

Miquel Gotanegra, net dels fundadors i actual director general del grup, va voler dedicar l’aniversari «a totes les persones que, al llarg de nou dècades, han treballat amb dedicació i estima per fer créixer aquest projecte».

per Redacció Hora Nova

Gent

L’Hotel Terraza de Roses celebra 90 anys d’història
L’Hotel Terraza de Roses celebra 90 anys d’història | Àngel Reynal

L’Hotel & Spa Terraza de Roses ha celebrat nou dècades d’història en un acte emotiu amb la família, autoritats, treballadors, col·laboradors, clients i representants del sector turístic i empresarial. La trobada va estar conduïda per la periodista Sheila Alen i va comptar amb el parlament de Miquel Gotanegra Portell, net dels fundadors i actual director general del grup, que va voler dedicar l’aniversari «a totes les persones que, al llarg de nou dècades, han treballat amb dedicació i estima per fer créixer aquest projecte».

Un dels moments més emotius de la vetllada fou la projecció del vídeo commemoratiu Néixer. Viure. Créixer, produït per Visual 13, on es repassa la trajectòria del Terraza a través de les veus de la família Gotanegra Portell i del seu equip, i s’hi inclouen imatges recreades amb intel·ligència artificial. L’acte va seguir amb un parell de taules rodones, una dedicada als inicis i evolució de l’hotel, on van intervanir antics col·laboradors i treballadors, i l’altra centrada en la sostenibilitat i la digitalització com  a clau en el futur del turisme, amb diversos experts. La cloenda va ser també la inauguració de l’exposició «90 anys d’històries vora el Mediterrani», on es repassa la història del grup a través de fotografies, testimonis i objectes originals. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article