Infants i persones grans es troben a ‘Jo de gran vull ser’

Un diàleg intergeneracional que parteix del gest, de l’escolta i de la presència, i que ha aconseguit connectar infants i persones grans a dalt de l’escenari del Teatre El Jardí de Figueres

per Redacció Hora Nova

Cultura

Infants i persones grans es troben a ‘Jo de gran vull ser’
Infants i persones grans es troben a ‘Jo de gran vull ser’ | Agitart

Dues generacions s’han trobat a dalt de l’escenari en la proposta Jo de gran vull ser. Un diàleg intergeneracional que parteix del gest, de l’escolta i de la presència, i que ha aconseguit connectar infants i persones grans a dalt de l’escenari del Teatre El Jardí de Figueres. El projecte ha comptat amb la participació de persones majors de 65 anys i infants d’entre 8 i 12 anys que s’han unit en aquest espectacle de dansa contemporània i moviment. El projecte es va repetir de nou ahir dilluns al matí en una funció especial per a centres educatius, associacions i altres col·lectius.

La proposta escènica, creada i dirigida per Arantza Labuena, ha estat impulsada per la cooperativa AGITART, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Figueres. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article