L’Enfiga’t aposta per la figa com a emblema gastronòmic
La campanya se celebra del 8 al 21 de setembre amb més de 15 restaurants que oferiran tapa, plat o menú dedicat a la figa

Una tapa, plat o menú amb la figa com a producte principal. Aquest és el requisit que han de complir els més de 15 restaurants figuerencs i de la resta de la comarca que participen a la tercera edició de la campanya gastronòmica Enfiga’t. La iniciativa organitzada per Comerç Figueres Associació i el col·lectiu La Cuina del Vent, amb el suport de l’Associació d’Empresaris d’Activitats d’Hostaleria de l’Alt Empordà i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Figueres, té com a finalitat promocionar la gastronomia de l’Empordà i de la ciutat a través del producte i del talent culinari i creatiu dels restaurants.
L’inici serà dilluns 8 de setembre i s’allargarà fins al dia 21 del mateix mes. La campanya també inclou un showcooking al Balcó del Mercat, situat a l’altell de la plaça Catalunya, a càrrec dels professionals de La Cuina del Vent, el 13 de setembre.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari