La Ballena Alegre, Premi al Millor Projecte Empresarial pel CEEC

La setmana passada el càmping La Ballena Alegre de Sant Pere Pescador va ser guardonat amb el Premi al Millor Projecte Empresarial 2025, atorgat pel Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya durant la Nit de l’Eficiència, celebrada al Teatre Nacional de Catalunya. El jurat va destacar el model innovador i sostenible del càmping, amb iniciatives com la instal·lació d’energies renovables, la gestió ambiental i territorial, i l’autoconsum energètic.
El director adjunt del càmping, Àlex Trias, va agrair el reconeixement i va reclamar a les administracions que no frenin l’emprenedoria amb la burocràcia. També va remarcar la necessitat que el sector turístic formi part de la solució davant del canvi climàtic.
La Ballena Alegre, amb una trajectòria pionera en sostenibilitat, s’ha convertit en un referent de turisme regeneratiu al sud d’Europa.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari