Nou Bonpreu Esclat a la zona est de la ciutat
El supermercat tindrà més de 10.000 metres quadrats de superfície i s'ubicarà a la zona de les antigues sitges i magatzems de gra de Can Guillamet

El Grup Bon Preu construirà una nova superfície comercial a Figueres, de més de 10.000 metres quadrats. La ubicació serà a l’est de la ciutat, en concret a la zona de les antigues sitges i magatzems de gra de Can Guillamet. Es tracta d’un terrenys situats entre la carretera de Llançà i el pont de la via del tren, pròxims a la depuradora.
L’alcalde de Figueres, Jordi Masquef, va agrair la setmana passada des de les xarxes socials «la confiança» del grup empresarial osonenc en «el potencial de Figueres». Masquef considera que aquesta inversió «suposarà una transformació urbanística històrica». En aquest sentit, l’alcalde es va referir a altres actuacions previstes a l’est de la ciutat, com «la futura ronda nord, que anirà des del mateix punt de l’N-260 fins al castell de Sant Ferran, connectant amb l’estació i amb la futura sortida de l’AP-7». Tot això se sumarà, segons Masquef, «a la nova vida que es vol donar als terrenys de l’antiga Fridassa amb un futur projecte». La previsió de l’equip de govern és que «en menys de dos anys la zona es transformarà i permetrà dignificar una de les principals entrades a la ciutat des de la costa». En aquest cas, des de la mar d’Amunt.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari