Figueres celebrarà un plenari monogràfic sobre habitatge el pròxim 17 de juliol

La data va transcendir durant el darrer ple municipal quan s’aprovava el punt sobre la rectificació i l’actualització anual de l’inventari del patrimoni públic de sòl i habitatge de l’Ajuntament

per Gemma Visa

Figueres / Àrea urbana

Figueres celebrarà un plenari monogràfic sobre habitatge el pròxim 17 de juliol
Figueres celebrarà un plenari monogràfic sobre habitatge el pròxim 17 de juliol

El plenari monogràfic sobre habitatge a Figueres se celebrarà el 17 de juliol. Aquesta és la data escollida per aquest debat que el grup d’ERC havia demanat. La data va transcendir durant el darrer ple municipal quan s’aprovava el punt sobre la rectificació i l’actualització anual de l’inventari del patrimoni públic de sòl i habitatge de l’Ajuntament.

Abans de l’aprovació del punt, la portaveu d’ERC, Agnès Lladó, va demanar al Govern que «el mateix esforç per controlar el padró es faci en controlar l’habitatge». En aquest sentit, Lladó va parlar de gent no empadronada que «viu i malviu» a la ciutat i va demanar més controls en les cèdules d’habitabilitat de molts immobles, també en les certificacions energètiques i les inspeccions tècniques d’edificis que «evitarien incendis i enderrocs». L’alcalde, Jordi Masquef, va dir que el plenari monogràfic serà per parlar d’un tema que «interpel·la tothom» i va demanar la solidaritat de tota la comarca per trobar solucions. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article