Borrassà honora Sant Andreu amb una gran celebració
L’Orquestra Selvatana acompanya els actes de la festa major de Sant Andreu participant a l’ofici solemne, sardanes, concert i ball

La plaça Major de Borrassà ha estat el punt neuràlgic des d’on s’han dut a terme els actes de la festa major de Sant Andreu. La celebració ha arrencat a les 11 del matí, on la mainada ha pogut gaudir dels jocs d’ingeni i de construcció. L’ofici solemnitzat a l’església de Sant Andreu s’ha fet amb l’acompanyament de la Cobla Orquestra Selvatana, que una vegada finalitzada la missa, ha interpretat la ballada de sardanes al parc de davant del temple, on han sonat Jovenívola de Ricard Viladesau, Un periodista de fusta massissa i Vents de Carroig.
La cloenda ha arribat amb el concert ofert per l’Orquestra Selvatana des de l’escenari situat a la Sala de l’Ateneu. Abans que el grup interpretés el darrer ball de la celebració, alguns dels assistents ja s’han posat a corejar alguns dels temes que oferien en aquesta primera part. El punt i final ha estat el propi ball que ha permès al públic acabar la festa amb molta rauxa al ritme de la música.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari