‘Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya’, a la Ciutadella

La mostra, eminentment fotogràfica, també conté imatges de construccions singulars de Catalunya, i la singular petjada històrica actual que té la pedra seca en cadascun dels diferents territoris de Catalunya

per Redacció Hora Nova

Cultura

‘Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya’, a la Ciutadella
‘Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya’, a la Ciutadella

La Ciutadella de Roses acull fins al proper 4 de juny l’exposició itinerant «Tota pedra fa paret. La pedra seca a Catalunya», una mostra fotogràfica que s’estructura en diversos àmbits on s’explica què és la pedra seca i els tipus d’elements constructius que es poden aconseguir mitjançant aquesta tècnica, com barraques o cabanes.
La mostra, eminentment fotogràfica, també conté imatges de construccions singulars de Catalunya, i la singular petjada històrica actual que té la pedra seca en cadascun dels diferents territoris de Catalunya.

L’exposició ha estat produïda per l’Associació per la Pedra Seca i l’Arquitectura Tradicional (APSAT) i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya amb motiu del reconeixement, el novembre de 2018, de la tècnica de la pedra seca com a patrimoni cultural immaterial per part de la Unesco. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article