El quart Open BTT de la Jonquera ja pedala
La prova, que se celebra el 12 de març, està organitzada per Tramuntana X-Tre, i l’Ajuntament de la Jonquera

L’Open BTT Girona-La Jonquera va arrencar els motors de la quarta edició ahir dilluns a l’edifici consistorial de la Jonquera, on es va presentar el cartell de la cursa d’enguany, que se celebrarà el pròxim diumenge 12 de març. La prova, organitzada pel club esportiu Tramuntana X-Trem i l’Ajuntament de la Jonquera, arribarà de la mà de la Kids Cup-La Jonquera 2023, la cursa adreçada als més joves (11 quilòmetres).
En concret, l’Open BTT alberenc constarà d’un circuit permanent abalisat de 7 quilòmetres (35 quilòmetres de recorregut, en total) amb sortida i arribada al nucli urbà després de resseguir els dòlmens que hi ha a la falda de l’Ermita de Santa Llúcia.
La de la Jonquera serà la segona prova del calendari Open BTT, que arrencarà aquest diumenge vinent, 5 de març, a Vilajuïga.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari