Espai de lectura a la sala d’espera de Pediatria
La Biblioteca de Figueres i el CAP Josep de Masdevall posen en marxa el projecte Llegim al CAP

La Biblioteca de Figueres i el CAP Josep de Masdevall posen en marxa el projecte Llegim al CAP, que neix de la intenció de les pediatres del centre d’atenció primària de crear un espai de prescripció literària i de lectura a la sala d’espera de Pediatria.
El CAP ha habilitat una zona de lectura amb llibres cedits per la biblioteca i pòsters amb recomanacions lectores, on els pacients poden trobar recomanacions temàtiques i llibres per consultar durant l’estona d’espera prèvia a la visita pediàtrica.
La col·laboració entre el CAP i la biblioteca té com a objectiu reforçar hàbits i conductes entre els infants de 0 a 14 anys, així com tractar diferents temes. Per fer-ho possible la biblioteca cedeix un lot d’una trentena de llibres del seu fons. L’acció vol servir per fomentar la lectura i per enfortir conductes saludables.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari