Figueroa, campió d’Espanya de rem olímpic

Remer de 15 anys del Club Rem Emporium de Castelló d’Empúries-Empuriabrava

per Redacció Hora Nova

Esports

Figueroa, campió d’Espanya de rem olímpic
Figueroa, campió d’Espanya de rem olímpic

Yamil Figueroa, remer de 15 anys del Club Rem Emporium de Castelló d’Empúries-Empuriabrava, s’ha proclamat campió d’Espanya en categoria cadet masculina després de guanyar la final de skiff (1x) del Campionat d’Espanya disputat aquest cap de setmana a l’estany de Banyoles. Nascut a Cuba i resident a Catalunya des de fa un any i mig, Figueroa es va iniciar en el rem fa només un any i ja ha aconseguit el títol estatal de la seva categoria. El jove esportista s’entrena amb Rubén Rubio, exremer internacional i responsable esportiu del Club Rem Emporium, una entitat creada fa només un any i mig. e

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article