Figueroa, campió d’Espanya de rem olímpic
Remer de 15 anys del Club Rem Emporium de Castelló d’Empúries-Empuriabrava

Yamil Figueroa, remer de 15 anys del Club Rem Emporium de Castelló d’Empúries-Empuriabrava, s’ha proclamat campió d’Espanya en categoria cadet masculina després de guanyar la final de skiff (1x) del Campionat d’Espanya disputat aquest cap de setmana a l’estany de Banyoles. Nascut a Cuba i resident a Catalunya des de fa un any i mig, Figueroa es va iniciar en el rem fa només un any i ja ha aconseguit el títol estatal de la seva categoria. El jove esportista s’entrena amb Rubén Rubio, exremer internacional i responsable esportiu del Club Rem Emporium, una entitat creada fa només un any i mig. e

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari