Raquel Domínguez, nova cap de llista de Junts per Castelló
El partit la va presentar dissabte al vespre en un acte que va reunir més d’un centenar de persones a l’Hort de Santa Clara

Raquel Domínguez encapçalarà la candidatura de Junts per Castelló d’Empúries i Empuriabrava a les eleccions municipals del 2027. El partit la va presentar dissabte al vespre en un acte que va reunir més d’un centenar de persones a l’Hort de Santa Clara. Hi van intervenir el diputat i portaveu de Junts al Parlament, Salvador Vergés; l’alcalde de Campmany, Joan Fuentes, i l’actual regidora, Dolors Barceló; i hi van assistir diversos alts càrrecs del partit i alcaldes de la comarca.
Domínguez va destacar que les prioritats més urgents per al municipi són «la seguretat i la convivència, l’estat dels carrers, de les places i de l’espai públic, i el funcionament i la qualitat dels serveis públics bàsics».

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari