Els Mossos detenen a Llers un camioner que quintuplicava la taxa d’alcoholèmia
A la Jonquera, un home sense permís de conduir xoca contra un cotxe de la Policia Nacional

Els Mossos d'Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de Girona van detenir la matinada de dimecres a Llers, un home de 61 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. L’individu gairebé multiplicava per cinc la taxa d’alcohol màxima permesa.
Els fets es van produir pels volts de tres quarts d'una de la matinada, quan els agents estaven fent patrullatge per l'AP-7 i van veure com un camió circulava de forma erràtica, fent ziga-zagues per l’autopista a Llers. Els Mossos van aconseguir aturar-lo i van identificar el xofer.
Davant de les sospites que l'home estava conduint begut, els policies li van fer les proves pertinents i van comprovar que quintuplicava el màxim permès per a conductors professionals que és 0,15mg/l. En concret, va donar 0,74mg/l i el van detenir.
El detingut, que no tenia antecedents, va passar el mateix dia 6 de maig a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figueres.
SEGON DETINGUT, A LA JONQUERA
Poques hores més tard, els agents de trànsit del sector Borrassà, van detenir un altre home, de 25 anys com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat viària: per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques i sense haver obtingut mai el permís.
Els fets van passar cap a les 6 de la matinada, al punt quilomètric 772 de la carretera N-II, a l’altura de la Jonquera on un turisme havia fet marxa enrere en una benzinera i havia col·lidit amb un vehicle de la Policia Nacional, que es trobava aturat.
En arribar, els mossos van identificar el conductor i van veure que el jove que havia fet la maniobra no havia obtingut mai el permís de conduir. Després de fer les proves d’alcoholèmia, el jove va donar un resultat positiu de 0,61 mg/l en aire expirat.
El mateix dia, tots dos detinguts van passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figueres. Els arrestats, sense antecedents, estaven acusats de delictes contra la seguretat viària.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari