El duel comarcal acaba amb empat
Peralada i l'Escalena igualen les forces (2-2) i es mantenen a la zona noble de la classificació

El passat diumenge el derbi alt-empordanès entre la CF Peralada i la FC L’Escala va acabar amb repartiment de punts (2-2) després d’un duel amb un final frenètic en què els dos equips van marcar ja en temps afegit.
En línies generals, les defenses es van imposar als atacs durant bona part del partit, però el primer temps va ser més mogut. El visitant Umaru va avançar l’Escala al minut 18, en una acció que va sorprendre un Peralada que fins aleshores havia intentat portar la iniciativa, sobretot per bandes. Els locals, però, van reaccionar i, després d’una recuperació a la frontal, Llorenç va establir l’empat (43’) amb una rematada a boca de canó. Abans del descans, Gallardo encara va tenir l’opció de culminar la remuntada, però no va estar encertat.
A la represa, el joc es va espessir i les ocasions van escassejar. Quan semblava que el marcador ja no es mouria, però, el partit es va desfermar. Elian va marcar l’1-2 al minut 90, aparentment definitiu per als escalencs, però en el 93 Gallardo va aparèixer per signar el 2-2 i desfermar l’eufòria xampanyera.
Amb aquest empat, el Peralada es manté a prop de les posicions de promoció d’ascens, mentre que l’Escala puja fins a la quarta plaça després de la derrota del Vilanova al camp del Vic.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari