Desmantellen un cultiu amb 1.830 plantes de marihuana al carrer Nou

Tres agents de paisà de la Guàrdia Urbana van descobrir els sospitosos descarregant testos i bosses davant del local

per Redacció ACN

Figueres / Àrea urbana

Desmantellen un cultiu de marihuana amb 1.830 plantes al carrer Nou
Desmantellen un cultiu de marihuana amb 1.830 plantes al carrer Nou | Guàrdia Urbana de Figueres

Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana de Figueres han desmantellat un cultiu de marihuana amb 1.830 plantes i n'han detingut els tres responsables de 29, 39 i 42 anys. Els fets es van produir dilluns passat quan agents de paisà de la Guàrdia Urbana van veure els tres sospitosos descarregant testos i bosses grans d'un cotxe, per introduir-les a dins d'un local del carrer Nou de la capital alt-empordanesa. A més, els policies també van poder observar que dins del local hi havia més testos i un dipòsit d'aigua de grans dimensions. Les sospites es van confirmar per la forta olor de marihuana que desprenia el local. Va ser aleshores quan els agents van identificar els tres homes i van demanar suport als Mossos d'Esquadra.

Els policies van registrar les bosses que descarregaven els arrestats del vehicle i van localitzar el material habitual que es fa servir en els cultius interiors de marihuana, com garrafes de fertilitzant, una màquina peladora de marihuana, testos i un assecador de xarxa pels cabdells. Va ser l'endemà que els dos cossos policials van fer l'entrada i registre del local i hi van trobar 1.830 plantes de marihuana, 10,74 quilos de cabdells i estris pel cultiu de la droga. 

A banda, els agents també van comprovar que els detinguts tenien la llum punxada per fer créixer la droga i van intervenir els aparells necessaris. En concret, es van emportar 136 transformadors, 169 focus, 39 ventiladors, nou caixes extractores, 24 filtres de carboni i dues bàscules.

Per tot plegat, els Mossos van detenir els sospitosos per un delicte contra la salut pública i un altre per frau de fluid elèctric. S'espera que en les hores vinents passin a disposició del jutjat de guàrdia de Figueres. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article