Pablo Alborán, primer artista confirmat de la 19a edició de Sons del Món

El cantat actuarà el 25 de juliol a la Ciutadella de Roses, en l’únic concert d’aquest estiu que farà a Catalunya

per Redacció Hora Nova

Cultura

Pablo Alborán serà el 25 de juliol a la Ciutadella de Roses
Pablo Alborán serà el 25 de juliol a la Ciutadella de Roses | Hora Nova

El cantant malagueny Pablo Alborán és el primer gran artista confirmat de la 19a edició del festival Sons del Món. Amb catorze anys de carrera, Alborán continua refermant-se com un dels solistes més destacats de l’escena musical estatal. Des del seu debut el 2010 amb Solamente tú, ha acumulat 24 nominacions als Latin Grammy, 8 premis LOS40 Music Awards i 6 guardons al Festival Viña del Mar, entre molts altres reconeixements.

A Roses, Alborán presentarà un espectacle que combinarà els seus èxits més emblemàtics amb les cançons del seu nou àlbum, KM0, publicat recentment després de tres anys de silenci discogràfic. El disc, el setè de la seva trajectòria, suposa un punt d’inflexió i mostra una sonoritat més madura i innovadora.

El festival ha anunciat l’actuació per la nit del proper 25 de juliol a l’emblemàtic escenari que es muntarà un any més a la Ciutadella de Roses. Les entrades es posen a la venda aquest divendres a les dotze del migdia al web oficial del festival sonsdelmon.cat.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article