Surià Bicis és una de les botigues de ciclisme de referència de la ciutat de Figueres

Treballen amb les marques principals del mercat com Trek i la firma nacional Orbea

per Marta Arranz Perpinyà

ESPECIALS I SUPLEMENTS, Ciclisme

Surià Bicis és una de les botigues de ciclisme de referència de la ciutat de Figueres
Surià Bicis és una de les botigues de ciclisme de referència de la ciutat de Figueres

Al local del carrer Fortià, 8 disposen d’un ampli ventall de models de bicicleta de les principals marques del mercat: TREK, ORBEA, AMFLOW, LEGEND I MONTY, elèctriques, muntanya, carretera, gravel, urbanes i infantils. També disposen d’accessoris, recanvis, components, roba i alimentació, entre d’altres, tant per la bicicleta com per a qui practica l’esport. 

A destacar el seu taller especialitzat. Són SHIMANO SERVICE CENTER i disposen de personal amb altes capacitats per tenir la millor cura de la bicicleta.

Són servei oficial de SHIMANO, BOSCH, MAHLE, TQ, HYENA, FAZUA i, de recent introducció, AVINOX.

A Surià Bicis tothom hi té cabuda. Segur que hi pots trobar la teva bicicleta ideal, els models més actuals i les ofertes més llamineres. Disposen de servei de lloguer i, si vols renovar la bici, també es preocupen de donar-li una segona vida.

PER A TOTA LA FAMÍLIA I PER A TOTES LES BUTXQUES

L’empresa destaca que «conscients de la importància de l’atenció al client i la promoció de l’esport, dediquem molts esforços a millorar contínuament el nostre servei postvenda», i afegeix que estan «en compromís constant amb el nostre esport i l’afició, sempre intentant fer costat als clubs de la nostra zona i col·laborant en diferents esdeveniments». En aquest mateix sentit, Núria Surià explica a HORA NOVA que, a través de la botiga i del club ciclista, ofereixen «els mitjans necessaris per tramitar les llicències federatives».

EL CLUB

Surià Bicis té entitat de club ciclista i, per tant, des de la firma ofereixen la possibilitat de tramitar les llicències federatives directament. La llicència federativa permet tenir cobertura legal i sanitària durant la pràctica del ciclisme, no està limitada a aquelles persones que fan competició, sinó que és vàlida per a tothom qui escull la bicicleta com el seu esport habitual.

NUTRICIÓ ESPORTIVA

El negoci té en compte l’alimentació de la clientela ciclista, és per això que disposen de diferents alternatives de productes per satisfer totes les necessitats nutricionals abans, durant i/o després de la pràctica esportiva.

Trobaràs productes de marques reconegudes com 226ERS, SIS i Infisport.

L’ACTUALITAT DE SURIÀ BICIS

Tota la informació relacionada amb el servei i l’entorn de Surià Bicis es pot consultar a Suriabicis.com, o visitar la botiga de dilluns a divendres, de 10 a 13 h i de 16 a 20 h, i dissabte, de 10 a 13 h.

D’altra banda, l’actualitat de Surià Bicis i les notícies relacionades amb el club, les competicions de la zona i les notícies del món del ciclisme es poden consultar a les seves actives xarxes socials @suriabicis.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article