Roses estrena un circuit mòbil d’educació viària

Destinat a formar els infants del municipi en matèria de seguretat i convivència a la via pública

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

Roses estrena un circuit mòbil d’educació viària
Roses estrena un circuit mòbil d’educació viària | Aj. de Roses

L’Ajuntament de Roses, a través de la Policia Local, ha incorporat un nou circuit mòbil d’educació viària destinat a formar els infants del municipi en matèria de seguretat i convivència a la via pública. 
El nou material s’utilitzarà en les sessions d’educació viària que la policia imparteix durant el curs escolar als centres educatius del municipi, i també es podrà instal·lar en jornades lúdiques o activitats de sensibilització obertes a tota la ciutadania. 

El circuit reprodueix, a petita escala, els principals elements de la mobilitat urbana, com ara semàfors, passos de vianants, rotondes i senyals de trànsit. La instal·lació és un bon sistema perquè els infants aprenguin de manera pràctica, lúdica i divertida com comportar-se com a vianants, ciclistes o futurs conductors. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article