La Societat, 175 anys d’unió

L’entitat cultural de Darnius, fundada el 1850, celebra la fita repassant la seva història i entregant diplomes als seus socis

per Redacció Hora Nova

Gent

La Societat, 175 anys d’unió
La Societat, 175 anys d’unió | Nacho Olano

Jornada festiva a la Societat La Concòrdia de Darnius per celebrar els 175 anys d’una entitat que representa la unió de «diverses generacions al poble durant gairebé dos segles per tirar endavant projectes, donar vida i fer cultura. L’aniversari és pels treballadors del suro, del bosc, els pagesos, els menestrals, els propietaris i els veïns i les veïnes que des de temps passats han convertit La Concòrdia en un lloc de trobada, amistat i reunió fins al dia d’avui» ha explicat l’actual president de la Societat La Concòrdia, Josep Perxés.

Els actes festius han comptat amb una actuació de música en directe, una gimcana pels nens i nenes, una xerrada històrica sobre la trajectòria de l’associació a càrrec de Josep Cruanyes, una entrega de diplomes als socis més antics i als més joves, un vermut i un sopar popular, entre d’altres. La fita també ha merescut fa poques setmanes el reconeixement de la Generalitat de Catalunya a través de l’entrega d’un diploma de reconeixement per part de la consellera de Cultura, Sònia Hernández. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article