Les obres per construir la comissaria de Llançà, a licitació
El nou equipament ja té partida pressupostària

El conseller de la Presidència, Albert Dalmau, ha confirmat a l’Ajuntament de Llançà que ja hi ha una partida pressupostària reservada per construir la nova comissaria dels Mossos d’Esquadra del municipi. És més: la redacció del projecte ja ha sortit a licitació. Així ho ha confirmat l’alcaldessa, Núria Escarpanter, després de l’última Junta Municipal de Seguretat, que precisament ha tingut la futura comissaria com un dels temes més destacats de l’ordre del dia.
Paral·lelament, a la sessió també s’hi va parlar del projecte d’instal·lació de càmeres de videovigilància al municipi. I respecte d’aquest tema, Escarpanter explica que «hi ha un interès de l’equip de govern de tirar endavant un projecte per augmentar la seguretat al nostre municipi», instal·lant aquests aparells sobretot a les urbanitzacions.
De moment el pressupost municipal d’enguany ja hi reserva una partida de 25.000 euros. I ara s’està fent un estudi per determinar quines zones es prioritzen. «Però la idea és aquesta: anar col·locant càmeres de videovigilància sobretot a les urbanitzacions, perquè en aquest moment a les entrades i sortides de Llançà i a dins del municipi ja n’hi ha. Però l’interès és acabar de fer aquesta feina a les urbanitzacions, i que d’alguna manera tot Llançà quedi videovigilat», explica la màxima responsable municipal.
Per afegir-ho, la idea és que en els propers exercicis pressupostaris l’Ajuntament vagi reservant partides per anar ampliant aquesta videovigilància «fins arribar a tenir tot el municipi controlat».

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari