Aportació per al projecte de Ruiz-Geli a la Biennal de Venècia
El ple municipal de març va aprovar una modificació de crèdit de 24.200 € pel concepte de patrocini del Centre Cultural d’Arquitectura, que incloïa la redacció de l’avantprojecte i la participació a la Biennal

El projecte d’Enric Ruiz-Geli sobre el Centre Cultural d’Arquitectura de Figueres es presentarà a la Biennal d’Arquitectura de Venècia, que començarà el 10 de maig. El ple municipal de març va aprovar una modificació de crèdit de 24.200 € pel concepte de patrocini del Centre Cultural d’Arquitectura, que incloïa la redacció de l’avantprojecte i la participació a la Biennal. Aquesta partida se suma a una altra de 20.000 € (més IVA) aprovada el 2024 pel mateix concepte. En el cas de la modificació, es minora l’import per a instal·lacions en equipaments municipals.
Al desembre es va presentar la maqueta del projecte de Ruiz-Geli al terreny que l’Ajuntament cedirà a la seva fundació per a la construcció de l’equipament. Consistirà en un museu, laboratori d’investigació i arxiu de l’arquitecte figuerenc al carrer Avinyonet. El projecte s’emmarca en el pla de transformació ferroviària. Es preveu que la primera fase de les obres comenci a finals del 2025 amb la plantació de l’arbrat que envoltaria l’edifici. El cost de la construcció l’assumirà la Fundació ME WE de Ruiz-Geli.
En la votació del ple, tots els grups van votar a favor de la modificació de crèdit menys PSC i CUP, que es van abstenir.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari