Nous protocols notarials del 1924 a l’Arxiu Comarcal

Es tracta d'uns documents elaborats per Salvador Dalí Cusí, Salvador Candal Costa, Ramon Vandellós i Martí Mestres Borrell

per Redacció Hora Nova

Cultura

Nous protocols notarials del 1924 a l’Arxiu Comarcal
Nous protocols notarials del 1924 a l’Arxiu Comarcal | ACAE

L’Arxiu Comarcal de l’Alt Empordà (ACAE) amplia el seu fons amb la incorporació de dotze protocols històrics del 1924 corresponents només a la notaria de Figueres. Documents elaborats per Salvador Dalí Cusí, Salvador Candal Costa, Ramon Vandellós i Martí Mestres Borrell que recullen moltes escriptures de protestos per impagaments per part de nombrosos particulars i nombroses vendes de petites finques rústiques per bona part de la comarca, subhastes de gènere, creacions de societats i la compravenda d’alguns edificis i terrenys.

Amb aquesta incorporació, el total de volums notarials custodiats per l’Arxiu Comarcal fins aquests moments suma un total de 1.888 amb dates compreses entre 1800 i 1924. El conjunt del districte de Figueres supera els nou mil toms. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article