El castell de Sant Ferran mostra el seu ‘Patrimoni perdut’
L’espai monumental presenta una exposició fotogràfica on es recullen les parts del monument danyades per la guerra

Dissabte al migdia, coincidint amb el 86è aniversari de la reunió de les Corts de la República al castell de Figueres, es va inaugurar en el mateix espai l’exposició «Patrimoni perdut». Una mostra fotogràfica formada per 22 imatges antigues que recullen les parts del monument desaparegudes a causa del conflicte bèl·lic.
L’acte de presentació va comptar amb una notable assistència i amb representants del consistori figuerenc, així com de la comissària de l’exposició, Carme Huerta, que va contextualitzar el moment històric i va ressaltar la importància de la construcció i el valor de la memòria. La trobada també va comptar amb la intervenció de membres l’Associació dels Amics del Castell de Sant Ferran, entre ells l’artista plàstica Lola Ventós, l’autora d’un mural ple de color i esperança, que exposa un contrapunt a la destrucció de la resta d’imatges.
La mostra és la segona part de l’exposició «Ferides monumentals» i es pot veure fins al 27 d’abril.
Comentaris
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_function() in /app/classes/Haanga.php:275 Stack trace: #0 /app/classes/Haanga.php(424): Haanga::compile('{% spaceless %}...', Array) #1 /app/includes/blocs.php(453): Haanga::Load('barra_dreta.ini...') #2 /app/noticies.php(21): crear_barra_lateral(true) #3 {main} thrown in /app/classes/Haanga.php on line 275

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari