Borrassà es vesteix de festa major per Sant Andreu

Del 29 de novembre a l’1 de desembre, el municipi de Borrassà festejarà el seu patró: Sant Andreu, amb diferents propostes i activitats

per Redacció Hora Nova

Gent

Borrassà es vesteix de festa major per Sant Andreu
Borrassà es vesteix de festa major per Sant Andreu

El tret de sortida de la celebració serà divendres 29 de novembre amb la presentació de l’últim llibre publicat per a Jom Friser, pseudònim de l’escriptor i poeta i catedràtic de Física i Química borrassanenc, Josep Maria Frigola Serra (Borrassà, 1949). L’acte es farà a la Sala Tramuntana a les sis de la tarda i anirà a càrrec del periodista Santi Coll. L’endemà dissabte, dia 30, hi haurà la representació teatral de l’obra Crim qualificat, del grup amateur Quina obra fem? Una formació de Sant Miquel de Fluvià. La representació teatral es farà a la Sala de l’Ateneu a les set de la tarda. Pel que fa a la programació festiva de diumenge, 1 de desembre, hi haurà l’Espai de jocs populars i tradicionals, amb RSP Serveis de lleure, de les onze del matí a la una del migdia. I, a les dotze, començarà l’ofici solemne a l’església de Sant Andreu. Seguidament, hi haurà sardanes amb la participació de la cobla orquestra Selvatana. Cal destacar que a la tarda, la mateixa formació musical oferirà el concert i el ball a la Sala de l’Ateneu a partir de les sis.

D’altra banda, des del consistori expliquen que com a activitats complementàries, dues entitats locals organitzen les següents propostes pel dissabte 30 de novembre: A les deu del matí hi haurà una caminada solidària, organitzada per la delegació Oncolliga de Borrassà que comptarà amb dues rutes, una de 5 km i una altra de 8. Cal fer inscripció o bé al web www.oncolligagirona.cat o bé a la farmàcia de Borrassà. La sortida serà des de la plaça Major. El mateix dissabte, a partir de les dotze del migdia a la plaça hi haurà un concert-vermut amb el grup Persons organitzat per l’associació Borrassà Cultural.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article