La nova collita de l’Oli de l’Empordà es presenta dissabte a ritme de swing

La Denominació d’Origen Protegida (DOP) de l’Oli de l’Empordà preveu una collita millor a la de l'any passat

per Redacció Hora Nova

Economia

La nova collita de l’Oli de l’Empordà es presenta dissabte a ritme de swing
La nova collita de l’Oli de l’Empordà es presenta dissabte a ritme de swing | DOP Oli de l'Empordà

 

La Denominació d’Origen Protegida (DOP) de l’Oli de l’Empordà presentarà la nova collita  aquest dissabte a Figueres. Concretament, l’acte tindrà lloc a la Plaça de Catalunya a partir de les deu del matí i fins a les dues del migdia, en el marc d’un esdeveniment que tindrà un espai on es podrà conèixer, tastar i adquirir l’oli nou directament dels seus productors.

Enguany, la presentació estarà amenitzada per la música. Del swing, en aquest cas, ja que hi haurà una ballada amb la música en directe del grup La Maquinista Trio (12 h). D’altra banda, la nova collita està apadrinada pel col·lectiu gastronòmic Cuina del Vent, i amb l’objectiu de promocionar-la els seus restaurants disposaran d’aquest oli a les seves taules durant el mes de desembre.

Tal com van assenyalar fa unes setmanes els productors, la collita d’aquest 2024 es preveu «millor» que la de l’any passat, especialment en termes qualitatius, tot i que encara estarà lluny del que seria una producció habitual.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article