Llum verda de Foment per tornar a canviar de direcció
Figueres podrà tornar a canviar el sentit de la circulació del carrer Fages de Climent «en breu», la qual cosa facilitarà l’accés al centre i al nord de la ciutat des dels barris de ponent

El tràmit pendent amb el ministeri ja s’ha resolt. Figueres podrà tornar a canviar el sentit de la circulació del carrer Fages de Climent «en breu». Això facilitarà l’accés al centre i al nord de la ciutat des dels barris de ponent. El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible, titular encara de l’avinguda Dalí, ha donat el vistiplau a la modificació, segons va explicar en el darrer ple municipal la regidora de Mobilitat, Núria Bartrolich.
La regidora va confirmar que s’havia rebut l’informe favorable de Foment a la modificació. En aquest sentit, Batrolich també ha confirmat que ara «prepararem el projecte dels canvis dels semàfors i haurem de modificar la senyalització per fer-ho tot efectiu, i treballem per fer-ho com més aviat millor».
El carrer Fages de Climent va passar dels dos sentits de la circulació a un, el 2022. Va ser arran de la reforma de la via amb la creació del carril bici i les millores de seguretat, en especial a la cruïlla entre Fages de Climent, Frederic Mistral i avinguda Salvador Dalí. Un punt negre de sinistralitat que havia registrat diversos atropellaments. El carril bici, però, va fer impossible mantenir els dos sentits i per qüestions de seguretat, segons l’anterior govern municipal, el mateix ministeri va instar a deixar el sentit únic actual. Les queixes del veïnat, però, van fer replantejar de nou la direcció d’aquesta via, i per això l’equip de govern actual va decidir a principis d’any iniciar els tràmits per fer el canvi.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari