Més d’un centenar d’artistes a la 17a Ruta de l’Art

Se celebrarà de l’11 al 13 d’octubre en diferents espais emblemàtics

per Marta Arranz Perpinyà

Cultura

Més d’un centenar d’artistes a la 17a Ruta de l’Art
Més d’un centenar d’artistes a la 17a Ruta de l’Art

Castelló d’Empúries torna a omplir-se de cultura amb la 17a edició de la Ruta de l’Art, una de les cites més consolidades a la vida comtal. De l’11 al 13 d’octubre se celebrarà una de les cites més esperades relacionades amb l’art i la cultura de les comaques gironines, i els carrers i edificis del centre històric s’ompliran de nou amb diferents modalitats d’art, pintura, escultura i fotografia en tècniques ben diverses. 

MÉS D’UN CENTENAR D’ARTISTES. El catàleg de la 17a edició destaca que hi haurà 125 artistes i, com en altres anys, l’esdeveniment tornarà a comptar amb la participació de l’alumnat de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i l’Institut Brugalat de Banyoles, que exposaran la seves obres en diferents espais expositius. A més a més, també hi haurà una mostra de l’alumnat de sisè de l’escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries. També cal remarcar que la Ruta de l’Art manté la col·laboració amb la galeria Port 25 de l’Escala, la qual exposarà obres dels seus artistes. D’altra banda, cal destacar que la regió convidada és la Catalunya del Nord i Occitània i hi assistiran tretze artistes. 

ELS ESPAIS. La 17a Ruta de l’Art es distribuirà en diferents espais d’allò més emblemàtics de Castelló d’Empúries, com ara el Rentador, l’Ecomuseu-Farinera, Can Sanllehí i l’exterior de la Biblioteca Ramon Bordas i Estregués, la capella i el convent de Santa Clara, el Palau Macelli, el Local Parroquial, la Basílica de Santa Maria, el Paller d’en Melino, el Portal de la Gallarda, Can Contreras, «El Centro», Les Voltes, el convent de Sant Agustí, la Cúria-Presó i el convent de Sant Domènec.  

EL MERCAT D’ART. L’Ecomuseu-Farinera serà novament l’espai de venda d’obres en petit format i de preu assequible.  

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article