Detenen quatre fugitius a Portbou quan intentaven sortir del país

Segons informa el cos policial en un comunicat, els sospitosos no van atendre requeriments judicials i això va motivar que dictessin ordres de detenció contra ells

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

Detenen quatre fugitius a Portbou quan intentaven sortir del país
Detenen quatre fugitius a Portbou quan intentaven sortir del país | G. Visa

La Policia Nacional ha atrapat quatre fugitius en dues setmanes a Portbou. Segons informa el cos policial en un comunicat, els sospitosos no van atendre requeriments judicials i això va motivar que dictessin ordres de detenció contra ells. Quan volien sortir del país, els agents els van interceptar i els van detenir. 

Al primer evadit de la justícia el van interceptar el 7 d’agost i tenia una ordre de detenció dictada per un jutjat de Terol per uns fets que es remunten a l’any 2022, quan l’individu va agredir i lesionar dos agents de la policia terolenca després d’una denúncia del conductor de l’autobús de la línia València-Bilbao. El detingut, que  viatjava en el vehicle, molestava els passatgers i bevia alcohol. Pel que fa al segon fugitiu, estava reclamat pels Mossos d’Esquadra per robatori amb violència a Barcelona i també tenia una petició del jutjat d’Irun per furt. El tercer detingut té catorze recerques judicials i nou detencions policials, i el quart havia acumulat vuit reclamacions judicials per diferents motius. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article