Aymerich exposa a la Canònica

La mostra 'Vessar l'ombra' està comissariada per Íngrid Guardiola i organitzada conjuntament per Bòlit i l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura

per Redacció Hora Nova

Cultura

Aymerich exposa a la Canònica
Aymerich exposa a la Canònica

‘Vessar l’ombra’ és el nom de l’exposició que es pot veure fins al 8 de setembre a la Canònica de Santa Maria de Vilabertran, formada per un recull d’obres de l’artista gironí Pep Aymerich. La mostra està comissariada per Íngrid Guardiola i organitzada conjuntament per Bòlit i l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura. Aquesta proposta s’emmarca dins la desena edició del cicle estival «Diàlegs. Art, música i patrimoni». Un cicle que uneix tres puntals de la cultura: l’art, la música i el patrimoni. 

Aymerich ofereix una proposta pictòrica amb cera d’abella i pigment natural (encàustica), en una reconstrucció a gran escala d’unes cel·les de bresca, amb un interior representat de cera i carbó. Es tracta d’un espai de silenci i reflexió, a mode d’ermita, a mig camí entre l’escultura, l’arquitectura i la instal·lació. La mostra es completa amb algunes peces d’anteriors col·leccions com Macla, Pietat II o Anunciació de l’Apocalipsi. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article