Playà i Lorca desvelen ‘Els últims secrets de Dalí’
El periodista i l'exalcalde recullen alguns dels darrers testimonis del geni en un llibre, 'Els últims secrets de Dalí', editat per Editorial Gavarres

Aquest any es compleixen 35 anys de la mort de Salvador Dalí, el geni alt-empordanès mundialment conegut però del qual sempre queda alguna cosa per descobrir. Seguint aquesta línia de misteri, agafa el títol el darrer llibre de la col·lecció «Periodismes» de l’Editorial Gavarres, Els últims secrets de Dalí. L’autor és el periodista Josep Playà, que ha elaborat el text a partir d’unes converses amb l’exalcalde Marià Lorca, que va formar part del cercle protector de Dalí, que li va confiar «el secret més ben guardat» l’1 de desembre de 1988, a la clínica Quirón de Barcelona.
L’obra es va presentar dissabte passat a l’Auditori Caputxins de Figueres en un acte on van assistir Josep Playà, Maria Lorcà, l’editor Àngel Madrià, el president dels Amics dels Museus Dalí, Carles Ayat, i va cloure l’acte l’alcalde de Figueres, Jordi Masquef.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari