Empordàlia es marida amb un aliat ben dolç
En concret, i durant els dies 29, 30 i 31 de març i 1 d’abril el celler ha organitzat visites guiades que han acabat amb un maridatge acompanyat per les xocolates de Casa Cacao

Aquesta Setmana Santa el celler Empordàlia de Vilajuïga ha comptat amb un company de viatge d’excepció. En concret, i durant els dies 29, 30 i 31 de març i 1 d’abril el celler ha organitzat visites guiades que han acabat amb un maridatge acompanyat per les xocolates de Casa Cacao.
Aquesta ha estat la primera de les activitats que, amb l’arribada de la primavera, ha dut a terme Empordàlia. En aquest sentit, ja s’estan preparant altres propostes enoturístiques: entre les quals hi haurà l’estrena d’un taller de pintura amb oli i vi amb Marta Arañó, un parc d’atraccions i vi dirigit a adults o una sessió de ioga amb Claudia Àrias.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari