L’Escala vol més recursos per a les accions educatives

El ple del mes de març de l’Escala va aprovar la sol·licitud al Departament d’Educació de la Generalitat per tal que l’Escala tingui un Pla Educatiu d’Entorn

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

L’Escala vol més recursos per a les accions educatives
L’Escala vol més recursos per a les accions educatives

El ple del mes de març de l’Escala va aprovar la sol·licitud al Departament d’Educació de la Generalitat per tal que l’Escala tingui un Pla Educatiu d’Entorn. D’aquesta manera, el pla aplegaria les «accions que ja s’estan duent a terme i les que es puguin crear en un futur per afavorir l’èxit educatiu al municipi». 

Actualment, hi ha prop d’una desena d’accions d’educació com ara programes d’estudis alternatius per a joves que no tenen l’ESO; el protocol d’absentisme; formació dins el marc del Festival Portalblau o la Unitat d’Escolarització Compartida, entre d’altres iniciatives. Un altre exemple, seria el banc d’hores, el programa LÈXIC o la socialització de llibres.La regidora d’Educació, Maite Cortés, creu que el Pla Educatiu Entorn és una eina per millorar l’èxit educatiu per a tot l’alumnat i en totes les dimensions, promovent la convivència i la cohesió social. El ple també va aprovar les bases de subvencions del Carnaval de l’Escala.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article