Completen la darrera fase de millora de l’arbrat
El veïnat de Vilafant se sorprenia dies enrere per una tala d’arbres al carrer Tramuntana i no en sabien els motius

El veïnat de Vilafant se sorprenia dies enrere per una tala d’arbres al carrer Tramuntana i no en sabien els motius. Des de l’Ajuntament, els tècnics de jardineria han informat que es tracta de la tercera fase de substitució d’arbres als carrers Tramunta i Catalunya. Alguns ja s’havien substituït anteriorment perquè les espècies havien mort.
Els motius de la reposició han estat bàsicament dos. Alguns veïns havien demanat podes més contundents perquè les seves cases toquen més a la via pública, però el motiu més important són els escocells, massa petits pel tipus d’arbre que hi havia. Això accelerava la deformació de les voreres.
Els arbres substituïts són d’espècies de creixement més compacte i d’un manteniment relativament baix. Les espècies plantades són l’avellaner turc, Corylus colurna i el perer de flor, Pyrus calleryana Chanticleer.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari