La Unió s’endú un punt de Palamós
El Figueres empata al Baix Empordà (1-1) en el marc d’un derbi equilibrat i amb ocasions a banda i banda

Un derbi dels d’abans. Així es va cloure el partit de diumenge entre el Palamós i el Figueres, un duel empordanès que va arribar al xiulet final amb un equilibri de forces al marcador (1-1).
A la primera part, l’equip de Roger Vidal es va palplantar molt bé en defensa i va neutralitzar les arribades perilloses dels locals, mentre que a l’altra àrea va evidenciar una gran efectivitat: al 31’, Zou va obrir la llauna després d’una jugada individual.
A la segona part el guió equilibrat no va canviar, però sí que ho va fer el marcador. Concretament, al tram final, quan el degà del futbol català va assolir l'empat amb un gol de Davesa (86').

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari