El PSC veu un govern amb poca ‘musculatura’ per a temes clau
Valoren la ‘mà estesa’ de l’alcalde Masquef però creuen que no s’ha fet res amb el Carme Guasch o els polígons industrials

El grup municipal del PSC de Figueres va valorar la setmana passada els primers 100 dies de govern de Junts × Figueres celebrant la «mà estesa» de l’alcalde Jordi Masquef però acusant l’equip de govern de falta de «musculatura» per gestionar la ciutat i afrontar temes clau com el Carme Guasch, la Sala Edison o l’impuls de polígons industrials. Els socialistes diuen que durant aquests tres mesos «no s’ha fet res» en aquests temes.
El portaveu del grup municipal socialista, Pere Casellas, va dir que «valorem l’actitud de l’alcalde i la continuïtat dels nostres projectes, però considerem que el govern està parat i que hauria de prioritzar els temes que es van començar a desencallar en l’anterior mandat».
Els tres regidors socialistes, Pere Casellas, Núria Navarro i Alfons Martínez, van comparèixer dimecres passat per fer la valoració del govern de Masquef. Els socialistes van destacar positivament el desplegament del POUM, la continuïtat en cultura i turisme i la continuació dels canvis iniciats en el servei municipal de neteja. Sobre la crítica, Casellas va dir que «tot recau en l’alcalde» en un gabinet on encara «no hi ha ni cap de gabinet» i va lamentar que no s’ha treballat en el desplegament de les zones industrials per evitar que empreses com la Rieju se’n vagin a polígons industrials de fora de la ciutat; en la construcció de l’escola Carme Guasch, o de la Sala Edison, que per primera vegada està encarada i resolta». Pel PSC «tampoc s’ha avançat gens en àmbits com l’incivisme».

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari