El CER l’Escala apropa la pràctica del tennis taula a la gent gran

El programa ‘Oci i Salut’ és una iniciativa adreçada a les persones grans del municipi amb l’objectiu de fomentar un estil de vida saludable i la pràctica d’exercici físic

per Redacció Hora Nova

Esports

El CER l’Escala apropa la pràctica del tennis taula a la gent gran
El CER l’Escala apropa la pràctica del tennis taula a la gent gran | CER L'Escala

El Club Tennis Taula CER l’Escala, amb la col·laboració dels professionals de l’ABS l’Escala, ha posat en marxa a partir d’avui, 2 d’octubre, el programa ‘Oci i Salut’, una iniciativa adreçada a les persones grans del municipi. L’objectiu és fomentar un estil de vida saludable i la pràctica d’exercici físic, i al mateix temps és una eina de socialització entre el col·lectiu de persones més grans de 70 anys.

Des del club valoren que el tennis taula «és un esport amb molts beneficis perquè pràcticament no hi ha risc de lesió, i a més aporta millores en l’agilitat, la força, la coordinació i el pensament». En aquest sentit, el programa s’ha organitzat a través de sessions setmanals d’una hora i mitja de durada i consta de dos grups de 20 persones cadascun. Per apuntar-s’hi, s’ha previst obrir quatre convocatòries cada any, trimestrals. 

DEBUT A SUPERDIVISIÓ. D’altra banda, el primer equip va debutar el cap de setmana passat a la Superdivisió d’aquest curs amb un empat a la pista de l’Hortitec Alzira valencià (3-3). 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article