Cadaqués, entre el pobles costaners més atractius d’Europa

Els usuaris del portal d’hotels i vols han escollit el municipi empordanès juntament amb altres com Tarifa o Sòller

per Gemma Visa

Alt Empordà

Cadaqués, entre el pobles costaners més atractius d’Europa
Cadaqués, entre el pobles costaners més atractius d’Europa | Jetcost

No és una novetat l’atractiu turístic de Cadaqués i aquest cop ha estat el buscador Jetcost qui l’ha situat entre els 14 municipis costaners amb més encant d’Europa. El rànquing s’ha elaborat per les opinions dels usuaris d’aquest portal de vols i hotels. 

Cadaqués se situa al capdamunt de les preferències turístiques de costa, juntament amb Tarifa (Andalusia), Combarro (Galícia), Sòller (Illes Balears), Moraira (Alacant), Agios Nicolaos (Creta), Manarola (Ligúria italiana), Polperro (Regne Unit), Ravello (Itàlia), Cacela Velha (Algarve de Portugal), Kotor (Montenegro), Sète (França), Cefalú (Sicília) i Aveiro (Portugal).

Pel que fa a la descripció de Cadaqués, el buscador en destaca el vincle amb Salvador Dalí i la casa museu de Port Lligat; les estades a la zona de pintors de l’època com Picasso, Matisse i Chagall, i també es refereix a la figura de l’escriptor empordanès Josep Pla. A banda d’això, s’aconsella al turista visitar l’església de Santa Maria, el recorregut per carrerons empedrats del casc antic i passejar per la Riba des Poal. Altres recomanacions dels usuaris del portal són aturar-se als miradors i també als restaurants per gaudir d’un suquet de peix. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article