El Costa Brava Diving Fest congrega 350 persones

Els voluntaris de la neteja subaquàtica simultània arreu del litoral de la costa recullen setanta quilos de deixalles del fons marí

per Redacció Hora Nova

Gent

El Costa Brava Diving Fest congrega 350 persones
El Costa Brava Diving Fest congrega 350 persones

El busseig sostenible ha estat el protagonista del mar aquest setembre gràcies al primer Costa Brava Diving Fest, un esdeveniment impulsat per l’Associació de Centres Turístics Subaquàtics Costa Brava Sub i cofinançat pel Fons Europeu Marítim i de la Pesca (FEMP), a través del Grup d’Acció Local Pesquer (GALP) de la Costa Brava que ha ofert vuit tallers gratuïts tan teòrics com pràctics (amb sortides d’immersió) al llarg del cap de setmana que han reunit un total de 125 persones.
A més a més, es va realitzar una gran neteja subaquàtica i litoral simultània amb diverses sortides des del Port de la Selva, Portlligat, Sant Pere Pescador, l’Escala, Montgó, l’Estartit, Tamariu, la platja del Castell i Palamós, i es va aconseguir convocar 145 persones, que van retirar del fons marí i la costa un total de 70 quilos de deixalles.

Prop de 350 persones han participat en alguna activitat del primer Costa Brava Diving Fest, que ha acollit també un concurs de fotografia submarina i aquàtica a través de  l’Instagram de Costa Brava Sub i una exposició de pòsters de gran format a l’aire lliure. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article