ERC de l'Escala alerta del perill que suposa el mal estat de les escales que porten de la Creu a l’Oberta

Els republicans expliquen que la barana que protegeix les escales que condueixen de la Creu a l’Oberta «es troba en un estat de deteriorament molt avançat i compromet la seguretat dels vianants que hi circulen i de les persones que es puguin trobar a la cala»

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

ERC de l'Escala alerta del perill que suposa el mal estat de les escales que porten de la Creu a l’Oberta
ERC de l'Escala alerta del perill que suposa el mal estat de les escales que porten de la Creu a l’Oberta | ERC L'Escala

El grup municipal d’ERC de l’Escala ha demanat a l’equip de govern que prohibeixi el pas per les escales de la Creu pel «perill greu de caigudes». Els republicans expliquen que la barana que protegeix les escales que condueixen de la Creu a l’Oberta «es troba en un estat de deteriorament molt avançat i compromet la seguretat dels vianants que hi circulen i de les persones que es puguin trobar a la cala». Això és així perquè les subjeccions dels muntants de la barana estan molt buides i rovellades, fet que compromet tota l’estructura. «La barana es podria desprendre i provocar la caiguda d’aquells que s’hi estiguin recolzant, o caure sobre les persones que estiguin a la cala en aquell moment», matisen els republicans. I per això consideren que cal reparar la fixació i demanar responsabilitats a l’empresa constructora, que només fa vuit anys que va executar l’obra. Coincidint amb l’inici de la festa major, i tenint en compte que la zona és lloc de pas habitual, el regidor d’ERC Fredi Guirado diu: «Cal evitar qualsevol risc d’accident, tallant el pas per les escales i senyalitzant el camí alternatiu per la baixada d’en Monjo, fins que es tingui clara quina ha de ser la solució per a aquest tema i es pugui executar». 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article