Llançà controla els gossos a les platges

Ajuntament i Policia Local demanen que es respecti aquest reglament «per la bona convivència», i avancen que posaran sancions a les persones que l’infringeixin

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

Llançà controla els gossos a les platges
Llançà controla els gossos a les platges

La regidoria de Serveis Municipals i la prefectura de Policia Local de Llançà han posat en marxa una campanya de sensibilització per controlar els propietaris de gossos que a primera hora del matí treuen a passejar les seves mascotes a les platges i deixen que hi facin les seves necessitats.

Des del cos policial demanen a aquests veïns i veïnes, i també visitants, que «respectin les normes i es comportin de manera cívica i no embrutin les platges del municipi». En aquest sentit, recorden que la normativa estableix que entre l’1 de març i el 30 de setembre els gossos no poden accedir a les platges a cap hora. A més, també és obligatori que vagin lligats a tota la via pública (inclòs el passeig marítim), i que les persones que els passegen estan obligades a recollir totes les deposicions.

Ajuntament i Policia Local demanen que es respecti aquest reglament «per la bona convivència», i avancen que posaran sancions a les persones que l’infringeixin. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article