Alcalà i López s’imposen al 37è Open de Fires
La d’enguany ha estat una edició especial, tenint en compte que ha estat la primera amb categoria femenina, amb un total de 37 jugadores

Les instal·lacions del Club Tennis Figueres van ser l’escenari la setmana passada de la 37a edició de l’Open de Fires, un torneig que es va celebrar a partir de dilluns –dia 3 de juliol– i que es va allargar fins al diumenge –dia 9–. Aquest dia, precisament, va enaltir als vencedors finals, que van ser Max Alcalà –que va superar a la final a Valentin Rakot (6-2 i 6-1)– i Esther López –que a l’últim partit es va desfer de Lucia Aranda (6-4, 2-6 i 6-2)–.
La d’enguany ha estat una edició especial, tenint en compte que ha estat la primera amb categoria femenina, amb un total de 37 jugadores –en l’àmbit masculí, una cinquantena–.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari