L’Escala preveu estrenar el nou skatepark a finals de juliol

La pista local de skate que hi havia fins ara ha quedat obsoleta i petita i es reconvertirà en una pista de pàdel

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

L’Escala preveu estrenar el nou skatepark a finals de juliol
L’Escala preveu estrenar el nou skatepark a finals de juliol | Aj. de l'Escala

L’Ajuntament de l’Escala ha començat els treballs de contrucció d’un gran skatepark a la zona del nou parc dels Recs, és a dir, a l’accés sud de l’Escala, al costat de l’escola l’Esculapi.

SKATEPARK A TOTS ELS NIVELLS. Tal com informen des del consistori, es tracta d’un skatepark pensat tant per a usuaris experts com per a aquells que n’estan aprenent, ja que tindrà nombroses opcions de trucs. De la construcció del nou equipament se n’encarrega l’empresa especialitzada Vulcano, que ja ha construït skateparks arreu del món. L’objectiu és que estigui enllestit a finals de juliol. L’espai també s’ha adequat amb una setantena d’arbres i una zona d’aparcament. A més, l’enllumenat d’aquesta zona d’aparcament funcionarà amb energia solar.

DIA MUNDIAL DE L’SKATE. Coincidint amb el Dia Mundial de l’Skate, el regidor d’Esports en funcions de l’Ajuntament de l’Escala, Boran Minic, va visitar les obres amb un grup de skaters escalencs que volen crear un club local d’aquesta disciplina. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article