Els Pescadors es corona a Europa

El restaurant de Llançà repeteix entre els millors establiments del continent reconeguts per la prestigiosa llista OAD

per Redacció Hora Nova

Economia

Els Pescadors es corona a Europa
Els Pescadors es corona a Europa

El restaurant Els Pescadors de Llançà continua instal·lat en un pedestal elevat enmig del paisatge gastronòmic. Així ho confirma la darrera guia Opinionated About Dining (OAD), prestigiós rànquing que torna a situar l’establiment alt-empordanès entre els 150 millors locals europeus mitjançant un reconeixement que posa de manifest la qualitat i la proposta gastronòmica dels que en formen part. A més, és el tercer representant gironí, darrere d’El Celler de Can Roca, a Girona, i de Ca l’Enric, a la Vall de Bianya, a la Garrotxa.

Són només tres exemples del domini espanyol entre els fogons: entre els 150 primers classificats hi ha fins a 42 negocis estatals. En tot cas, cap d’aquests no se situa al capdamunt de la llista creada l’any 2013 per Steve Plotnicki –empresari estatunidenc molt aficionat a la gastronomia–, atès que el primer classificat és el local danès Achemist, que repeteix al capdamunt.

«TREBALL INCANSABLE». «Aquesta distinció ens enorgulleix profundament i és un testimoni del treball incansable de tot l’equip», assenyalen des del restaurant dirigit pels germans Lluís i Maria Àngels Fernández. «Volem expressar el nostre agraïment als clients, col·laboradors i a tots els que han fet possible aquest reconeixement: sense el seu suport constant aquesta fita no hauria estat possible», agreguen.

En aquest sentit, els objectius immediats del restaurant llançanenc passen per no afluixar el ritme i «continuar treballant per oferir experiències gastronòmiques excepcionals i mantenir el nostre lloc com a destí culinari de primera classe». «Agraïm sincerament a OAD per reconèixer els nostres esforços i confiar en la qualitat de la nostra proposta culinària», conclouen.

UN PRODUCTE ESTRELLA. Amb l’ús dels ingredients de proximitat com a eix vertebrador, Els Pescadors s’ha convertit en un dels grans referents gastronòmics de l’Alt Empordà a través d’una cuina que combina mar i terra. En aquesta línia, la proposta del local també compta amb un company de viatge icònic i particular: la llagosta del Cap de Creus, un producte autòcton i selecte que només es pot degustar durant alguns mesos a l’any.  

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article