Chanel s’incorpora al Sons del Món

Chanel s’uneix a la cantant de Tiana Vicco, autora de 'Nochentera', una de les cançons de més èxit del moment

per Redacció Hora Nova

Cultura

Chanel s’incorpora al Sons del Món
Chanel s’incorpora al Sons del Món

Chanel, la cantant veïna d’Olesa de Montserrat que va enlluernar tothom amb les seves actuacions al Benidorm Fest i a Eurovisió 2022 i que ha publicat cançons de tant èxit com SloMo o Clavaito amb Abraham Mateo, actuarà el pròxim 21 de juliol a la setzena edició del festival Sons del Món de Roses.

Chanel s’uneix a la cantant de Tiana Vicco, autora de Nochentera, una de les cançons de més èxit del moment. Aquesta serà la primera vegada que dues de les cantants catalanes amb més projecció i èxit del moment estaran per primera vegada en un gran escenari de festival. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function create_function() in /app/classes/Haanga.php:275 Stack trace: #0 /app/classes/Haanga.php(424): Haanga::compile('{% spaceless %}...', Array) #1 /app/includes/blocs.php(453): Haanga::Load('barra_dreta.ini...') #2 /app/noticies.php(21): crear_barra_lateral(true) #3 {main} thrown in /app/classes/Haanga.php on line 275