Èxit de la Fira d’Oficis Artesans de Sant Miquel de Fluvià
El gran nombre de públic i també d’artesans de dins i fora de la comarca consoliden l’esdeveniment com un dels referents en l’àmbit menestral

Cultura, tradició i passió es van citar un any més a Sant Miquel de Fluvià amb motiu de la Fira d’Oficis Artesans. La quinzena edició de la trobada va comptar amb una molt bona afluència tant de visitants com també d’artesans locals. Al llarg de diumenge es va poder veure de primera mà com s’elaboren cistells, cadires, pipes, àmfores, esclops, i les diferents tècniques que s’utilitzen per treballar la fusta, el cuir, la pedra i la creació de joies. Una forma de treballar i tenir cura dels materials que mostra i manté l’essència d’una de les fires que creix any rere any i que ja és tot un referent en l’àmbit de la producció artesana.
La festa es va completar amb un espai a la pista amb jocs de fusta, un taller de dibuix dirigit per David Martínez, l’estrena del lluïment de la colla bastonera dels Picots del Fluvià i l’espectacle L’eixarm del romaní, a càrrec de Solucions Escèniques. També hi va haver activitats al voltant del monogràfic d’enguany, dedicat a les plantes aromàtiques i als elements silvestres, amb una mostra fotogràfica situada a l’Abadia, anomenada «Plantes d’aquí», amb imatges de Jordi Mestre que recullen la diversa flora que envolta el municipi.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari