La Costa Brava se’n va de promoció als Estats Units

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona ha tirat endavant l'anomenada 'Afterwork Costa Brava & Girona Pyrenees'

per Redacció Hora Nova

Economia

La Costa Brava se’n va de promoció als Estats Units
La Costa Brava se’n va de promoció als Estats Units | Patronat de Turisme

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme, ha tornat a organitzar  una acció promocional i comercial als Estats Units. En concret, ha tirat endavant l'anomenada Afterwork Costa Brava & Girona Pyrenees amb l'objectiu d'incrementar l'afluència de turisme nord-americà a la Costa Brava després de la pandèmia de la Covid-19.

La iniciativa es va celebrar del 24 al 28 d'abril a les ciutats de New Haven (Connecticut), Chicago i Miami, on la delegació de representants turístics gironins va participar en el marc d'una triple acció promocional que va consistir en una presentació de la destinació i de les empreses i entitats gironines participants, seguit d'un networking i d'un còctel de gastronomia catalana. Aquesta acció està programada dins del Pla d'Accions 2023 de l'entitat.

L'any passat, Catalunya va registrar 1.153.900 arribades de turistes nord-americans, un 23% menys que l’any 2019. Un 51% d’aquests turistes visiten la destinació catalana a l’estiu, amb una despesa mitjana de 279 euros. 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article