Roses desperta la poesia amb la veu de sis poetes empordaneses
La proposta s’emmarca en l’Empordoneses d’enguany, centrat en el segle de servei de lectura pública a la comarca

La sala d’exposicions Ca l’Anita de Roses va acollir divendres el recital poètic «Despertar la Poesia: sis veus de poetes empordaneses», en el qual es van poder escoltar sis de les veus empordaneses més significatives de la nostra poesia. L’acte, coordinat pel poeta Lluís Bosch, va comptar amb el suport de l’Ajuntament de Roses i de l’Associació Cultural DiCrea de Roses i s’emmarca en les activitats organitzades dins del Mes de Paraules que organitza l’Ajuntament de Roses.
Durant el recital, Glòria Cristina, va recitar poemes de Maria Àngels Anglada, Víctor Català, Montserrat i Maria dels Àngels Vayreda, Carme Guasch i Rosa Leveroni. A continuació, les escriptores M. Mercè Cuartiella, Núria Esponellà, Carme Pagès, Cristina Masanés, Maria Àngels Gardella i Rosa Font van parlar de la influència que ha exercit l’obra d’aquestes poetes en la literatura actual.
La proposta s’emmarca dins del marc de l’Empordoneses d’enguany, amb motiu dels 100 anys del servei de lectura pública a la comarca. L’exposició «Despertar els clàssics. 20 obres essencials i 100 anys de lectura pública» es pot visitar a la sala d’exposicions de Ca l’Anita de Roses fins al dia 29 de maig.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari