‘Argentina’, un curtmetratge rosinc intergeneracional
El rodatge es va realitzar al llarg de 2022 i hi ha participat un elenc format per tres joves i sis persones sèniors

Un curtmetratge on les actrius i els actors són gent gran i joves de Roses, això és Argentina, que es va estrenar divendres passat a la tarda al Teatre Municipal de Roses.
Aquesta peça cinematogràfica és el resultat del treball comú i intergeneracional realitzat entre persones sèniors i joves a partir dels coneixements adquirits durant el taller de cinema dut a terme al CAR Jove de Roses a la tardor de 2021 i organitzat pels departaments d’Acció Social i Joventut de l’Ajuntament.
El rodatge es va realitzar al llarg de 2022 i hi ha participat un elenc format per tres joves i sis persones sèniors. Aquesta, però, no ha estat la primera filmació de curtmetratges del taller de cinema, ja que anteriorment s’havien rodat El gran home (2018) i L’ocell de plomes blaves (2017), amb participants sèniors. L’estrena del passat divendres és la primera experiència cinematogràfica compartida entre joves i gent gran al municipi.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari